Tuesday, September 16, 2008

Berbuka bersama Pelajar Tahfiz 'Dato' Keramat?'

13.09.2008 (Sabtu)-Setelah ditinggalkan bersendirian dirumah oleh housemate (Thanks hanif tuk bersahur sama) aku abik keputusan untuk ke KL. Program ni dirancang hampir sebulan yang lalu, ketika di rumah K Sha (entry terdahulu) lagi. Akhirnya program yang dirancang oleh penganjur telah terlaksana dengan jayanya. Program berlangsung di Surau Al Ansar di Dato' Keramat, lorong kiri 5, kehadiran pelajar tahfiz seramai 30 orang dan diserikan oleh penganjur pun dalam 20 orang (yer ker?) dan pengunjung tetap surau berkenaan.
Gambar yang diambil sebelum berbuka, ada tazkirah pada waktu itu, aku sebagai orang jauh ni, biasa la..sampai waktu tazkirah nak abis la, yang penting sebelum waktu berbuka... Betul tak Mummy?
Bila lepas berbuka, muka lagi ceria tambah-tambah dengan solat maghrib secara berjemaah (lama tak berjemaah magrib ni) bulan puasa yang selalu pun solat Isyak. Itu pun kalau tak ponteng terawih la....


Setelah abis 8 rakaat, penganjur dah pakat-pakat cabut. Tapi sempat buat witir k... Ko boleh? dalam pada tur sempat lagi posing buat kali terakhir sebelum balik ke destinasi masing-masing. Thanks for K Sha & Abang Ikan for hospatility + sahur.
Ahad ada lagi diner kat Luar buat kali ke 3 bulan Ramadhan ini... Panda jarang makan kat luar walaupun ada jemputan. Lebih selesa dirumah bersama housemate. Kan tak cukup korom lak klu aku berbuka kat luar...
Lagi pics kat facebook k...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com