Monday, September 22, 2008

Syukur..Semuanya hampir Selesai

Setelah berbulan-bulan sakit kepala pasal hal kerja dan kes yang hampir menyebabkan aku pencen awal ini, akhirnya... Setelah ber-meeting melebihi 3 jam dari jam 2pm. Dapat jugak dokumen yang amat diperlukan. Walaupun dokumen ini sepautnya aku dapat 5 bulan yang lalu. Ini semua atas kesilapan dan kecuaian aku sendiri yang megheret beberapa depatment dan orang lain. Tapi staff aku buat dek jer... Bosnyer jer yang kemurungan untuk tempoh yang panjang.

Dalam macam tur pun, satu-satu dosa terbongkar yang menyebabkan aku terkedu.. Lagi dan lagi. Dosa-dosa silam terus menghantui... walaupun dosa itu dibuat orang lain (aku tak ngaku) tapi mak bapak dia juga masuk neraka sebab anak-anak dia... Ini menyebabkan aku kena lebih berhati-hati dengan anak buah ni...kan tak pasal-pasal aku masuk H**l.
AlhamdulLILLAH syukur, tinggal 10% lagi yang aku kena selesaikan esok. Jadi nak tak nak aku la yang kena pergi Manjung untuk setlekan apayang patut lagi. Kena la aku tangung kosnya dan segala denda yang perlu dibayar... Larikkk Bujet aku, baru dapat bonus 1/2 gaji.dah la Tax kena bayar 1k... abis duit shoping raya...
Nasi briani pongkok ayam (sekadar gambar hiasan)....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com