Thursday, May 29, 2008

Redang oh Redang 2

Hari ini agak tension... la2 jaga kesqabaran gitu, ingat malas nak update... tapi thz best place nak curah ini hati...
ada perubahan dalaman dalam department aku, ok gak sebab dah macam duri dalam daging (bukan kes chedet.com yerk) atau api dalam sekam atu xaper2 nathy.. dari segi relation sema bagus, cuma aku jer la tak tahan dengar customer komplen lelebih. ala2 xpandai directive jer (tapi nampaknya camtur la) keja lak tengah banyak selepas cuti selama 2 minggu lepas. aku pun ada masa dalm 2 minggu ni aja nak setlekan lain2 hal sebelum cuti lagi untuk 2 minggu:-P
nak berziarah lak...
ni pics masa aku dalm air kat redang itu hari... daripada camera sony yang di sewa dari resort... ala-ala best sehingga kulit aku hangus n siap alergic lagi..ada la gatal2 skit..tapi sekarang dah ok dan masih tanned gitur... dan yang penting dah boleh bersentuhan la sebab alergic dah takder:-P
banyak lokasi kitaorng pegi, lebih dari 5 semuanya... yang bestnya kawasan ppulau pinang atau marine park dia la... cuma coral kat redang ni tak colorful sangat... agak sedondong dan sembam..banyak dah menunggu masa untuk mati... compare dengan Tioman yang lebih colorful n ceria... tapi pantai redang memang best la...

Some pics.. nak lebih lagi ke my flick aku la...
posing maut dalam air..siap dapat minum air masin lagi...
Pandai tak ikan ni posing?




Batu karang yang tak berapa jenis...

member snokelling....



Last dah abis daa.. nak balik ke darat lak..

2 comments:

  1. Seronoknyerrr gi Redang.

    I'll be there for 4 days three night hujung bulan 7. kat marine park, camping.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com