Tuesday, May 13, 2008

Solo, Indonesia

26.04.2008-Tiba di solo waktu tengahari, aku baiki kacamata aku yang patah, just RM70 jer kat sini..jala2 ke Solo Mall? dan tengok wayang cerita 'forbiden kingdom', murah just Rph15,000 sahaja, ala2 TGV gak cinemanya.... Malam try makan nasi Liwet, aku tak letakkan picnya sebab part yang aku dapat tak cantek... Baik tido...

27.04.2008-Oleh kerana flight cancelled..kitaorg decide tuk pergi ke beberapa tempat yang menarik di Solo...

Flight kami jam 6.25pm waktu tempatan dan sampai ke LCCT jam 9.50pm waktu Malaysia...aku terus berada di Kuala Lumpur untuk menyiapkan akaun yang tak balance....










class="zg_div">more pics in...>
www.flickr.com


This is a Flickr badge showing items in a set called Solo. Make your own badge here.






1 comment:

  1. Fuyoo... gambar 2nd last tu Panda nampak muscular gitu.

    You've got nice photos!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com