Monday, May 12, 2008

JOgja hari ke 3

hari ni aku dah tak larat nak upload pic semsa di JOgja dan Solo..jadi aku uploadkan ke flickr dan cuba gunakan flickr badge..tp xlekat, sia2 jer aku seharian menadjust nak buat badge tapi xleh paste kat sini..ada sesiapa yang boleh bantu..
please.....
at last dapat gak aku buat...tapi bukan pics flash yng nak aku masukkan....

ni pics masa pegi tamansari tempat mandi bakal 'undik' raja... katanya Raja akan berada di menara dan akan memilih salah seorang wanita yang sedang mandi di kolam tur untuk di jadikan gundik...


www.flickr.com








rompin77's jogja 2 photosetrompin77's jogja 2 photoset







Pasar burung...ala-ala pet market la...

www.flickr.com








rompin77's jogja 3 photosetrompin77's jogja 3 photoset






Keraton...tempat Raja aka sekarang ni Gabenor wilayah istimewa Jogja...


www.flickr.com



rompin77's jogja 1 photosetrompin77's jogja 1 photoset


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com