Thursday, March 6, 2008

PRU 12 - 2008

Sok aku akan bergerak balik ke dungun terengganu for voting in thz election.. this is 1st time for me to vote..before thz, in 1999 im between 750,000 voter that been denied to voted.... 2004 i lak berkecuali, bertugas tuk SPR di rompin pahang... even no good sentiment for thz election, and hv cuti, and driver that will drive me back with my car... ok la... + ada org janji nak sponsor petrol tuk baik mengundi..kira boleh claim la minyak...


aku pun dah lama xbalik terengganu...since 2005, tu pun masa mak su aku kawin and aku dok kat seremban, lani dah kat ipoh makan 7 jam drive.. lotih meh, tambahan ala2 demam kucing ni...


memandangkan blog aku ni bukan politic, and sebagai ahli goment yang xleh telibat secara lansung dalam menyokong mana parti yang bertanding xder la aku nak komen per2...


Cuma aku tertarik ngan email yang di kirimkan pd aku, pasal bonus? atau honarium yang xkunjung tiba...harga BARANG NAIK melambung lani..mula dok kat ipoh dulu rasa xmahal..p sejak 2-3 menjak ni rasa macam dah makin mahal lak air appel yang harga RM1.20 dah jd RM1.50...mee goreng dr RM2.50 dah jadi RM3.50... nak baut camner... harga barang naik seluruh dunia...



and thiz pic di hantar teman ...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com