Saturday, December 15, 2007

Teluk Intan Perak

At last..im been in thz town, teluk Intan or few before thz been called teluk anson (It is?)
Menara Chndong Teluk Intan.... Im in Perak .. for workshop in Pasir Salak - Tempat JWW Birch tur..nanti aku detailakan dalam blog lain:-)

kat medan makan dia ada wifi gak..tp aku xlah update kat sini blog aku... aku kat Pasir Salak resort skag ni.. masa rehat...jadi guna la kemudahan yang ada...
ni yang best bila ada Dslr ni... blh zoom jejauh abik pics atas pokok (bird) la...burung engang..but xbestnya, rupanya xcukup ngan zoom lences yang ad, kena tambah lagi la..... kena start simpang bujet nak beli zoom lences yang panjang lagi:-P

Pics resort bila aku kat Vistana sok akan aku upadatekan ..k
bZZ la..byk paper nak kena buat, setiap ceramah mesti kena buat resolusi....

1 comment:

  1. nak tanya, lens yang cute panda pakai berapa ye zoom dia? I'm using 75~300mm. Tu yang paling murah ler.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com