Monday, December 10, 2007

cute PANDA

Pakcik Panda baru jer abis half process loans, satu buat ternak ikan keli dalam kanvas dan satu buat stesen minyak, dah hampir sebulan xproses loan am. bZZ outstation n etc ntah aper2...
CUTE PANDA ni tercetus bila tngan layan YM colleque.... minah tu (member YM colleque) yang panggil pakcik camtu.... cam menarik jer, walaupun xlah cubby sangat macam panda....
Kepala pak cik pun tengah tong teng ni, semalam xdapat tido, nak kata minum tongkat ali super power xder la jugak, cuma minum green tea jer kat kedai cina muslim di USJ....
Tapi pengananya, terkebil-kebil mata pak cik sampai ke pagi.... siap boleh update blog lagi... kan bagus klu dapat solat tahajud kul 4 pagi....


Dalam bZZ pakcik abik exam FMUTM pagi sabtu (8/12/2007) dengan study in class dlm tempoh 2 hari bengkel, dapat gak pak cik lulus... lepas ni boleh jual Unit Trust la... (atau memang kena paksa jual?) TAHNIAH buat kekawang pakcik yang lulus sama... Yang tak lulus, jangan risau, ikut cara jepon...BUNUH DIRI... gurau jer... cuba lain kali yerk kak CT ROd:-P

Petang, ikut en. azmir iringi colleque lama bernikah.... di Batang Benar, Nilai-Klu selalu naik komuter ke Seremban asti pernah terdengar nama ni....

Meiro-TAHNIAH n jangan nakal2 lagi yerk...Awak dah jadi laki orang, xsenonoh sangat laki orang buat hal... malu nenek karang...

Dapat la, Panda membesarkan dirinya lagi dengan makan freee, dah la pow Cik CT Rod tengahari td... orang fail kena belanga orang yang pass...kesian kan, biasa la malang tak datang sekali, sudah jatuh di timpa tangga.... kepada bakal pak mertua tak jadi pun kena banyak sabar la...

Malam...dalam berubut2 rebut, sempat gak layan Golden Compass - y la sekarang ni bayak sangat cerita sesambung... nak kena tunggu tahun depan la pulak.. Siap tebeli tiket lebih lagi... aku pun dah jarang tgk wayang, sebulan sekali, tu pun klu kena gaya... masa muda2 dulu boleh masuk pangung sesorang, sakarang ni terasa macam jantan tak laku lak bila tgk cinema sesorang, walhal kat dalam u bukan nak dok sembang pun....

Cerita ni, kira also2 jer la, xder la best sangat... grafik pun ok la...lebih baik skit dr beowulf atau pun encharted... banyak lak yang aku nonton...

Ahad (9/12/2007) pegi tempat yang lama sagat x pergi.. KLCC, lepas KLCC 'mengeluarkan' local entrepreneur dari situ, aku pun macam xminat nak ke sana... tapi kali ni ada dayapenarik yang xdapat aku tolak...PC fair, seingat aku pun last skali aku ke KLCC last PC fair, dalam bulan 8 atau 9 yang lepas... cuma pegi tgk2 jer.... abis la beberapa RM:-P Tengah kejalan nak balik...ada lak yang ofer g diner... rushing la dalam jem from KLCC ke Summit USJ, yang aku kenal beberapa walaupun macam dah kenal lama.... nak tau lebih lanjut diner ni boleh melawat shah


diner ni pun siap aku pun ter enchanted kat toy yang diorg bawak... hingga terpasa la rushing ke SUnway Piramis nak beli toy tuk aku..nanti aku pamerkan to baru aku k.... tunggu...

Banyak la pak cik Panda ni tulis...helo!! keje opis banyak lagi ni, ok, nak sambung balik keja opis... rasa cam gembira semacam jer hari ni.... walaupun tak tido semalaman....

wasalam....

1 comment:

  1. Ikan Keli??? really ikan keli?? waaaaaaaaaaaahhhhhh... bestnya... itu ikan kegemaran aku tu... kalau masak lemak kuning cili api pas tu sebab aku jawa campur cekur dan sebelum masak bakar dulu...memang satu belanga besar aku leh habiskan...

    nanti ko jual kat aku..dan apa lagi..jeng jeng jeng Beruang Madu jadi Beruang Grizzle lah..makang ikang!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com