Wednesday, December 12, 2007

new tcute PANDA toy...

ha ha.. this my 1st pics from new toy to thz blog... ni bukan xclear, just adjust...but trus jd ugly.... Tammarind tree.. just in front of the quarters.. banyak la buahnyer yang kering gugur give some added value for the lanskap... lagipun hujan baru lepas...

12.12.2007 (Wednesday)- Hari Quality. Hari ini disambut oleh semua jabatan kerajaan n agencinya... opis aku kebiasanya buat bulan 12 ni... masa sedang bZZ, heran gak aku.. bila bulan 12 ni macam2 pgm nak kena buat. baru terhegeh-hegeh nak abiskan bujet. awal2 kedekut. aku bukan kata opis aku la, ni opis org lain, past2 nak suruh kita tanggung sama. Ingatkan akhir2 ni dapatlah g cuti-cuti Malaysia atau London... ni masih terperuk kat opis... OPs! kena g kusus n seminar ntah mana-2 lak...


Nasib baik dapat gak anugerah:-P Walaupun just for pofular award jer... nak harap yg cemerlang...yang lain dah Cant*s. Terima jer la.. tahun ni dua jer... pofular n tiada MC.. kira aku orang yang sihat la dalam opis tur...


ni gift yang di bagi kat semua orang yang hadir... cukup la tambah koleksi kain pelikat. tahun ini xder sposor nak bagi lampu picit.... Thank for last year sposored...


ni lauk VIP, bujet tahun kurang sangat kot... tp saja jer letak pics ni, sbb pic ni jer ok skit aku abik...others xsememeh... almaklumlah...

buah cempadak luar pagar,

xder orang nak jolokkan

budak2 baru belajar

xder org nak tunjokkan...

nasib baik caterer boleh decorkan tembikai ini.. 2-3 minggu ni terlebih makan jer... makin berat la panda ni..Jumaat ni kat Sungai Perak sampai Ahad, balik seremban n klu awal trus ke KL ada seminar kat Vistana, klu lewat terpaksa la subuh2 isnin ke KL... sampai pagi rabu, and trus balik rompin hingga 24.12.2007.

Nak prepared g Cameron lagi ni.... penat pak cik panda ni....

2 comments:

  1. Congrats on yr anugerah. Aku tak leh mimpi la nak dpt anugerah no MC ni. Keje hospital pun kerap MC cemana ni kan?

    ReplyDelete
  2. Take more photos with your new toy please! hehe..
    Tahniah for the anugerah.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com