Wednesday, July 1, 2009

Cerita lama...kisah baru

My creation

Cerita lama, kejadian ini berlaku sehari sebelum Panda ke China, 29 Mei 2009 (Jumaat). Sudah sebulan berlalu. Cuma Panda nak sharekan saja kat sini. Bagi meraikan seorang rakan... Walaupun agak rushing nak kemas barang ke China dan masa yang sama mengiringi perkahwinan tuan Syed kita. Panda tak dapat menghadiri hari besarnya. Cukuplah menghadiri hari pernikahannya. Kata orang tunjuk muka.

My creation

Menariknya hari itu terdapat 9 pasangan yang dinikahkan secara serentak, Tuan Syed kita adalah pasangan pertama. Tetapi kena tunggu lama juga, kerana kghutbah nikahnya dibuat secara serentak, begitu juga taklidnya. Majlis yang bermula lepas Asar dan habisnya hampir waktu Magrib.

My creation

Bagus juga hadir program sebegini, boleh la ambil iktibar dan panduan mana-mana yang patut. Moral, kahwin masa permulaan cuti sekolah, Jadi Juru nikah xtanya banyak-banyak.

Hari ini 03.07.2009 (Rabu), Kesihatan Panda masih lagi kurang memuaskan... dah seminggu xbuat cardio. makin letih adalah. Cuma, Panda ala-ala dibawah pengaruh dadah lagi... Harap boleh sihat sebelum jumaat ni... Nanti takleh nak Chak-chak Cur weekend ni:-P

Tambahan pula malam ni nak nonton Transformer kat Jusco. Tiket dah beli seminggu yang lalu.

2 comments:

  1. 9 pasangan serentak ?
    Are you one of them ? hu hu

    ReplyDelete
  2. salam,

    en. panda hari ini 1/7/09 bkn 3/7/09...terserlah anda di bwh pgaruh dadah ;p

    ~leeya~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com