Saturday, July 18, 2009

Kuala Rompin

rompin 044

Kuala Rompin, Pahang

Panda baru sahaja habis menonton Nurkasih secara online. Tak sempat menonton waktu perdana tadi. Panda tergesa-gesa ke Sri Manjung bagi mengambil bahan pameran untuk Hari Kooperasi Peringkat Kebangsaan siang nanti di Stadium Indera Mulia, TPM akan merasmikannya. Mulanya booth yang diberikan hanya seluas 10'x10' tetapi bila tiba rupanya 1 khemah 20'x20'. Terpaksalah Panda kontek cawangan lain untuk dapatkan tambahan bahan.

My creation

Binatang apakah ini? pics diambil masa di kampung...

Minggu ini memang penuh, bermula hari Isnin 13.7.2009 sehinggalah tengahari Jumaat 17.7.2009 dipenuhi pelbagai mesyuarat. Panda pun sampai terlelap-lelap lah dok di meja meeting tersebut.
Minggu lepas, 8-10 Julai 2009 Panda berada di Kuala Lumpur, dalam misi belajar buat kerja, sambil-sambil harapannya nak la merasakan mega sales di Kuala Lumpur. Malangnya kaki Panda terseliuh, dan terpaksalah malam 9.7.2009 (Khamis) berada didalam bilik hotel bersendirian menahan sakit. Nak keluar makan pun tak dapat. Nasib baik pagi Jumaat bengkaknya hampir surut. Panda berjengket2 dari Hotel ke Ibupejabat.

My creation

Petangnya Panda bersama seseorang telah pulang ke Kuala Rompin, jadual yang singkat walaupun kaki sakit, tetapi masih boleh menekan klase kereta Panda yang hebat lagi panas macam sauna pulang ke kampung. Sempat juga singgah ke Kuala Pilah untuk brsama-sama Timbalan Menteri KKLW melancarkan program Basmi Kemiskinan peringkat Negeri Sembilan. Selepas itu kami menikmati ABC di stesen bas Kuala Pilah. Antara rutin Panda bila on the way balik ke Kuala Rompin. Kami tiba agak lewat, kira-kira jam 11.00pm ke Kampung Kolam, Kuala Rompin.

rompin 123

Sabtunya 11.7.2009 Panda bersama keluarga menikmati durian dan petangnya jejans ke Jeti Nelayan Kuala Rompin di Bandar lama. Setelah itu singgah sebentar di Pantai Hiburan untuk menikmati Lai Chi Kan susu bersama rojak petis yang tak berapa enak.

My creation

Ahad, Panda meneruskan perjalanan sejauh 550km (lebih kurang) dari Kuala Rompin-Kuala Lumpur-Ipoh didalam sauna yang boleh membekar lelemak badan...

My creation


18-19 Julai 2009, Panda akan berada di Stadium Indera Mulia Ipoh bagi menyertai pameran Agensi di Sambutan Hari Kooperasi Negara 2009. Mai la nak join..Panda sorang kat sana..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com