Wednesday, January 7, 2009

IPOH-Setahun telah berlalu


Hari ini, genap setahun aku berada di Pejabat di Negeri Perak ini, banyak pengalaman baru sepanjang setahun aku disini. Aku pun tidak tahu berapa lama lagi akan berada di sini, kebiasaanya dalam tempoh empat ke lima tahun sahaja. Aku pun tak la mengharap berada lama-lama di negeri Bijih ini. Cukup untuk mengumpul pengalaman yang bersesuaian sebelum melangkah ke bidang lain. AlhamDULLILLAh, rezeki makin murah ketika di sini, diharap akan dipertingkatkan lagi di masa depan. Amin.

Bulan januari menyaksikan kesibukkan memuncak, seperti tahun lepas gak la... Ada dua event besar melibatkan YB Menteri dan Timbalannya, 17-18.01.2009 GERAK USAHAWAN Teluk Intan dan 24-25.01 GERAK USAHAWAN Manjung. Berkampunglah kamik disitu, Preparation tak usah kiranya, memang tak tido malam maunyer (Aku tidur jer). Pada masa yang sama 24-25.1 ni sambutan 10 tahun graduasi Pre Com ex ITM Arau 1995-1998. Camner aku nak pegi Reunion ni... nak minta ngan boss segan lak aku, SKT tak buat lagi ni..klu dah SKT Ok jer Pak cik Chow...Kuang300x.

Esok, Next week & next2 week lak akan terlbat dengan AURA, esok akan ke Batang Padang dan Hilir Perak, dan next week ke lain-lain daerah untuk menjadi panel Hakim AURA. Tak masuk opis la 2 minggu ni... Banyak lak aku bersungut untuk ulang tahun pertama ni. Yang penting dah aku dah komfirm dan asignment PTK dah siap. Tunggu nak hantar ke KL jer Jumaat ni jer...

1 comment:

  1. Salam - Tak ingat nak berkhidmat kat negeri sendiri ke ? Atau tunggu pencen .... he he he. Eloklah tu, timba pengalaman di rantau orang semasa muda dan bertenaga ... tapi pengalaman alam rumah tangga jangan pula lupa / buat2 lupa ye !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com