Monday, January 12, 2009

Siti Nurhaliza - Ketika Cinta (OST Perempuan Berkalung Sorban)



Hari ini, aku baru jer sampai rumah selepas seharian berjalan atau mengunjungi 'usahawan' untuk percalonan AURA (Anugerah Usahawan RA) di Hulu Perak dan Lenggong, agak memenatkan. Last week ke Batang padang dan teluk Intan (Khamis-8.01.2009) esok akan ke Kerian dan Larut, Matang & Selama.Pada masa yang sama akan bZZ dengan Gerak Usahawan Teluk Intan pada 17-18.01.2008 (Sabtu dan Ahad) berkampung la yeop di teluk Intan...

Cam biasa aku agak letih, bukan letih bekerja tetapi aku dah kena ala-ala "isomenia?" Betul ke doktor?. atau pun tak buleh tido, dah hampir 2 minggu dok tido kul 4 atau 5pagi. terkebil2 jer mata... nasib baik takder eye bag... apa yang dipikirkan pun aku tak tau..nak kata makan hydro cut pun xder la sangat:-P

Balik cerita perancangan travel aku, klu khamis ni masih xder keputusan nak kemana, rasanya kena ikut advise wan hidayat la, aku nak pergi Perth, kos flight RM871 dan accomidation just RM105/nite klu aku abik private room. klu tak just RM70/head. dok 3 malam dah la, rancang samada 7-10 mac 2009 ataupun sekitar Mei 2009. nampaknya kena tangguh la projek Beijing 2009. mana-mana dulu la. Plan nak g Pulau Perhentian pun dalam bulan Mei gak.. Banyaknyer nak berjalan.... macam banyak lak duit aku... Duit nak buat tunang tak jadi ari tur.. Abiskan2 !! Ha ha ha!!! Macam setan lak... nanti klu jumpe yang lain kompul duit lain lak.. Tunggakan tak dapat lagi..yang ni boleh G Beijing...

Balik kat lagu di atas, aku ingat, klu jadi g Padang thz CNY, one the objectivenya nak tengok movie ni la.. ala-ala best jer reviewnye... Tak nak jadi macam Ayat-Ayat Cinta dulu... nonton pun DVD jer.tu pun akhir tahun daa... ni mesti lambat masuk Malaysia atau tak masuk langsung. Sejak semakin senior ni, jiwa makin halus gitew... layan cerita heavy2 jer... takder nak tengok hi school musical daa.. (Tengok kew?)...

Memandangkan aku tak dapat upload pics buat masa ni..sebab malas nak g vanggey upload pics. Masa yang sama pun aku takder la dapat abik pics yang menarik sangat pada diri aku untuk di sharekan, jadi takder la nak upload kat sini...just abik yang orang lain punyer jer la..

2 comments:

  1. panda...panda buat apa sampai tido 4-5 pagi? dulu saya pun pernah mcm tu...tapi time cuti studi...mungkin sbb otak ringan tak der benda nak fikir...tp saya rasa panda tak boleh tido sbb ada 'benda' yang difikirkan wlu pun sebenarnya tak tau apa dia kan? huhuhu cuba la dapatkan advice doktor sebelum ia menjejaskan prestasi panda...

    o ya...klu tak pernah g summerset tu..cuba log on www.summerset.com.my.....
    apa yg menarik kat situ ialah pantainya yg lepas ke laut cina selatan and ada water fall dlm tu..huhu...caya tak?

    enjoy your life panda.....

    ReplyDelete
  2. Nak tnang ke? Tak cakap kat aku punnnn

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com