Wednesday, January 21, 2009

Tamatnya lawatan AURA

hari ini, berakhirnya lawatan AURA setelah seluruh negeri Perak dijelajahi, bermula 8 januari 2009 di daerah Batang Padang dan Hilir Perak, 12.01 ke Hulu Perak dan Lengong, 13.01 Kerian & Selama, 15.01 Taiping dan Kuala kangsar, 19.01 Perak Tengah, 20.01 Manjung dan hari ini Kinta.

Pada masa yang sama 17-18.01.2009 berlangsungnya GERAK UASAHAWAN Teluk Intan. 2 minggu yang agak penuh dan memenatkan. Aku masih cuba mengedit dan memilih pics yang sesuai untuk diuploadkan ke flick, tapi aku pun takder masa nak ke Vanggey untuk upload pics. Nanti ada kesempatan akan aku sharekan ngan ko orang k...

Hari ini gak, aku beli flash untuk olypus E510 aku, tapi rasa lain macam lak.. ker aku kena tipu lagi? harganya lebih murah dari jualan Jimat yang lalu... FL-50, takder R... tapi masa test tur macam ok lah,.. aku beli pun sebab bengang 'cap' camera aku masuk lubang masa lawatan tadi. ingat nak cr cap camera tur jer.. lain lak belinyer..tambah hutang lagii...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com