Monday, December 29, 2008

Selamat tinggal Celcom 3G

PC176360

Akhirnya, hari ini 29.12.2008(Ahad) dapat juga aku meng upload pics2 yang diambil masa di KL ari tu ke Flicks, tu pun selepas aku mengambil keputusan untuk berhijrah ke restoren vanggey belakang kuarters aku ni. sekali-sekala lepak kedai mamak sambil menggunkaan kemudahan yang di berikan secara percuma.

Hari ini, tiada aktiviti yang menarik, selain paginya aku menonton movie keanu Reave yang baru, '
'The Day The Earth Stood Still ', movienyer ala-ala ok jer. Takder la hebat sangat. Makan Prosperity Bunger di Mc Donald.... Ok la, lama aku tunggu, satu-satunyer bunger lembu yang ada rasa kat Mc D. Petangnya mula berjinak-jiknak kembali ke Gym, nak mulakan azam baru di tahun 1430 hijrah ni. Untuk kehidupan yang lebih beramal dan sihat..Amin.


My creation

Semalam, sempat menjadi jurugambar tidak bertauliah Syed Faisal, walaupun dia tak nak wa warkan kat mana2 net, aku pecahkan lobang dia laa dulu, picnya tak sempat nak upload ke PC dan di touchup lagi. InsyaALLAh, sok atau lusa, lepas aku siapkan asignment PTK aku, bolehlah sambung menulis blog or lebih tepat diari harian aku ni.

My creation

Saja letakkan pics masa ptk last week untuk tantapan kekawan, something to share. Anyway, lepas ni maybe kurang la aku ke udara selepas aku mengambil keputusan untuk terminate thz Celcom 3G yang telah aku guakan selama lebih satu tahun yang lalu. Lepas ni lepak kat tempat ada wifi jer la.. lagi laju.

1 comment:

  1. Salam tok shiekh...

    Salam Maal Hijrah dan Selamat Tahun Baru....

    Terminate semua perkara pun bagus gak kan....akhirnya kembali ke tempat asal.....


    Wish u have a bless friday...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com