Wednesday, December 17, 2008

Sofitel Palm Resort, Johor Bahru & Senibong, Johor Bahru

PC126084

Tamat program korban di kuarters aku, 11.12.2008 (Khamis) selepas waktu pejabat aku meneruskan perjalanan ke Kuala Lumpur, transit 1 malam di Wangsamaju. Paginya 12.12.2008 (Jumaat) jam 7.30am, aku meneruskan perjalanan ke Shah Alam untuk mengambil Colleque yang bertugas disana. Perjalanan mengambil masa 3 jam, aku sampai jam 10.45 am di Shah Alam. Kalau lah aku tau perjalanan Kl-SA sama macam Ipoh-KL, mau aku pickup dia kat Sentral sahaja.
PC126089

Setelah makan tengahari, jam 11.30am, dari tol batu 3 Shah Alam, terus ke Seremban, pick 1 mak cik lagi dan terus ke Johor Bahru. jam 1630 sampai ke Sofitel Palm Resort,Senai. Sebelah Airport Senai jer).

PC126095PC126093

Berehat seketika dan malamnya aku ke Senibung bersama Mie ke Senibong perkena makanan laut, . Aku dah lama teringin nak makan ketam nipah. Malam tur kena charge RM65/2 person. Makanannya? ala2 oK jer...

PC126115

PC126124PC126128
PC126107PC126105

Malamnya, Mie membawa aku mengelilingi Bandaraya Johor Bahru, memandangkan aku masih kepenatan dan tiada mood untuk mengambil lebih gambar. Jadi aku memandang dengan kejauhan sahaja. Esoknya, aku akan menghadiri Seminar Agensi Pembiaya dibawah MECD sengan tema 'Mudah Dapat, Mudah Bayar' di Pulai Spring, Kulai.

PC126127

Hari ini, Aku masih berada di Kuala Lumpur, untuk program PTK di Putra KL. Program agak pack but atleast till now im enjoy its...

3 comments:

  1. Best keje Gomen ye ! Byk peluang belajar bende2 baru - gaji pun dah tinggi dan 'perentan' gawat2 mcm ni - tak yah risau mcm org2 yg keje dgn private firms.

    ReplyDelete
  2. Bro...bro....kringgg....semua tempat aku bunyikan loceng agar kita tak tertidur...sbb bila kita tidur, kita sendiri tak pasti di mana kedudukan ibadat kita....

    Wish u have a bless friday....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com