Saturday, December 6, 2008

Selamat Hari Raya Aidil Adha

IMG_5724


Sabtu (05.12.2008)- Baru lepas mengemas bilik, sambil mencari-cari program untuk dipenuhi hari ini dan 2 hari mendatang. Raya Aidil Adha rasanya nak raya di Ipoh sahaja ataupun sekiranya tahap tepu memuncak, aku akan ke KL, raya bersama adik aku di Wangsamaju. Tengok la macam mana.

Semua housemate dah balik semalam. Aku jer tinggal kat sini, nak berehat seketika, setelah melalui minggu yang sangat memenatkan. Bila lagi nak beraya tempat orang kan:-)

Anyway, banyak program untuk next week terpasa di cancelkan dan di tanggungkan, ada jemputan tergempar unuk program meributkan otak di Pulai Spring, Johor Bharu pada 12-15. 12.2008 ni, tengok schedulenya, maau taufan otak, sampai jam 12.30 am..Xsempat la nak berpoya-poya di JB... Program wajid, kalau tak pergi kena tukar ke Zimbabwe (Ada asasnyer). Tak dapat la aku pergi Pangkor dan Bagan Lalang.

balik, terlibat dengan Seminar dan Majlis Anugerah Penyewa dan Premis MR pada 16, 17 dan 18.12 pulak mesyuarat pengurusan, 20.12 hari keluarga MR Perak di Teluk Rubiah.. Anyway

Selamat Hari Raya Aidil Adha

buat yang merayakannya. Sesiapa yang kat Ipoh ni, jemputlah Panda datang rumah pekena daging korban. Kesian panda sesorang kat Ipoh ni:-P. mak Bapak dah la jauh, Syahdu lak.... Padan Muka aku... Majlis Korban akan berlansung pada Rabu 10.12.2008 kat Kuarters aku ni, ala-2 tuan rumah la. Program yang nak aku buat sejak di Negeri Sembilan lagi. Di perak baru tercapai.. Seekor lembu jer, Jadi aku kat Ipoh ini, ala2 jaga Lembu la kat kuarters ni. Kan tak sempat korban lak klu lembu lari:-P

Minntak dipermudahkan lah semuanya... Amin.

3 comments:

  1. salam aidil adha...semoga ceria selalu

    ReplyDelete
  2. Salam Aidil Adha juga...Moga pengorbanan kita memberi erti...Salam bloggers...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com