Monday, June 16, 2008

Out of Office again...

Kali ini uncle panda akan keluar opis untuk 10 hari 12 malam atau lebih lagi...esok petang akan ke KLIA dan berangkat (INSYAALLAH) pada jam 1455 ke Jeddah...

Hati ini agak bercampur baur, dari rakan senior banyak cerita mengasyikkan dan gembira..dari rakan sebaya dan junior, banyak ceria menakutkan..maybe terpengaruh dengan majalah Mastika kot... sebab banyak cerita tak baik dari yang baik... yalah, aku ni bukan lah baik pun...Dosa tak terkira, pahala entahlah lagi....

Harapan dan doa aku cuma satu, dipermudahkan... sebab aku bukanya sanggup menghadapi dugaan yang melampau ni, yang ringan-ringan pun dah mengelabah... walaupun menda yang dihajati ini dari tahun lepas lagi tetangguh..dengan berbagai dugaan dan rintangan..mungkin juga aku belum bersedia sepenuhnya untuk menggunjungi BaituLLAh, ALLAH tangguhkan, kali ini pun dah beberapa kali delay, dari tarikh 10.06, 14-15.06 dan akhirnya 18.06 baru lah ter comfirm. Doa agar ALLAH terima HambaNYA ini, jangan ditangguhkan lagi, jangan di duga hatinya lagi, juga dirinya....

Buat ibubapaku, keluargaku, saudara maraku, sahabat-handai, kawan-kawan, abang-abang, adik-adik dan yang mengenali ku atau belum atau akan mengenali, yang terasa dan berasa, aku menyusun sepuluh jari sekiranya terdapat salah dan silap, halalkan makan minum, tenaga dan lain-lainnya... zahir dan batin... manalah tau doa aku di makbulkan dan tak akan kembali lagi ke sini... panjang umur, murah rezeki kita berjumpa.....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com