Tuesday, June 3, 2008

Majlis Perpisahan Bos

Hampir seminggu xupdate.. Xbanyak perkara menarik yang belaku. Lepas cuti yang agak panjang, abis di redang aku masuk opis sehari dan terus balik kampung ke rompin bertemu ibu dan ayah... dengan harpan dapat restu orang tua untuk perjalanan aku yang seterusnya... Tapi hingga hari ini, keputusan masih tergantung, nasib baik tak buat kenduri lagi, cuma orang kampung dah tau. Kalau delay lagi, ini masuk kali ke 3 atau ke 4. Paah jugak nyer..walaupun ada kemampuan, ALLAH tak bagi, tak dapat juga pergi. Sedih lak aku....
Satu lagi... Ingatkan dapat lah aku menamatkan zaman solo aku bulan 8 ni... rupanya si dia dah jumpe orang lain yang lagi hitam ada aku... sia2 jer tan kan kulit kat redang:-P
kena cari calon lain la.. kawin bulan 9 lak...
29.05.2008 (Thursday)-Majlis pepisahan bos aku, jadi bulan 6 ni dapat bos baru, ni bos aku yang ke 4 dalam organisasi ni, n akan dapat bos ke 6, bayangkan klu aku pencen 31 tahun lagi... berapa banyak bos yang aku akan hadapi..nasib baik sema bos aku ok jer... cerah masa depan:-P
kehadiranoleh smua staff dan keluarga... aku yang masih tak berkeluarga ni.... menumpang kasih nagan keluarga lain la... ramai juga yang datang, siap ada makan berdiri lagi.. acara agak sempoi dan makanannya pun ok-ok laa....

Majlis pendaftaran dan mengambil tiket cabutan bertuah...

Bos n familinya...
Aik!!! Pengantin baru pun ada hari ini, xsampai seminggu meh





Antara hidangan dan decor malam itu....

Senarai hadiah untuk Bos dan cabutan bertuah...



Makan-makan jangan segan...

Mamat ni mintak di pomokan dirinya.... ni housemate aku..


aku n baju chonm Sang yang di beli dari Beijng (Thank Rick). kali pertama pakai sebab xder majlis yang sesuai:-P

lepas ni aku ada meeting di Kuching bermula 9-12.06.2008, banyak benda lagi tak prepare ni... Ini pun meeting kali pertama aku, jangan kena hamun dah la...

Kuching, Sarawak....

Here i come:-P

4 comments:

  1. Wa, lawa lah baju cheong sam tu. E'eh Panda nak gi kampung Josh ke?

    ReplyDelete
  2. pegi meeting bang josh, bukan g jalan2:-(

    ReplyDelete
  3. Kalo sempat tu, ruangkan ler masa gi jalan-jalan kat riverside tu. Naik cruise pusing sekejap pun menarik jugak.

    ReplyDelete
  4. hello cute panda. Yes, you are cute!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com