Sunday, June 15, 2008

makluk tuhan paling Seksi-Hari Keluarga N. Sembilan 2008

14-15.06.2008 (Sabtu dan Ahad)-Sahaja aku skip entry kuching semata-mata nak update n bertapa hapinya aku weekend ni, jumpe opismate n famili mereka. Walaupun aku hanya jemputan khas jer, bukan untuk menrasmikan, cuma nak mengelakkan aku rasa kempunan. Sebabnya, peristiwa ini sepatutnya di langsungkan pada tahun lepas (check entry 14.09.2007).

Pertaama-2nya aku nak ucapkan bilion2 terima kasih buat rakan-rakan seopis Negeri Sembilan yang masih sudi menjemput aku untuk hadir...terharu hingga ingin meleleh AIR.. Sayang kome sema...lain kali boleh jemput lagi.byar penuh pun ok... uncle takder masalah....

cuma terfikir, adakah suasana seperti ini akan di rasai lai pada tahun depan? 5 tahun lagi atau 10 tahun lagi...sekarang anak-2 dah panggil uncle, next panggil atuk lak...sedihnay, makin tua dah uncle ni....

Aku tak balik ipoh seperti dirancang selepas selamat mendarat di KLIA, tumpang tido di Dengkil dan selepas solat Jumaat aku turun ke Putrajaya dan seterusnya ke Wangsamaju, rumah adi aku. Tido kat situ la. Tengahari -Thank to hasnim, sama-sama konvoi ke sungai Semungkis ni, sampai dalam jam 2.30 petang, ramai dah ada dan berendam air. acara dimulakan dengan makan-makan, sebab aku pun lapar giler. masak sendiri (aku tukang makan jer) kemudian acara treasure hunt-minum petang dan acara isi air dalam betung...acara palin best,...
seperti tajuk di atas...

Makluk Tuhan Paling Seksi....
(nak tau lanjut tanya orang yang g program ni la...)

Pintu Gerbang 2... ala2 masuk pintu blakang la ni...

Kami di sambunt dengan bunga rampai daun pandan-nak pakai beras kunyit dah tak mampu...mahal beb!!!

Makan-makan masak sendiri sebelum minum petang disediakan..

Baru sampai dan acara dah nak dimulakan...

Menjawab soalan dari salah seorng yang memegag treasure-dan kitaorang dapat tempat ..
Orang-2 muda yang muncul di bekas opis lama aku dulu...

Isi air dalam betung..

Penonton yang kepanasan...

Ala-2 mesra gitur... aku takder pasangan, jadi...

Terompah gergasi...

Gaya juara yang tewas -musical chair...


Makcik2 yang tergolek main musical chair... seronotnya dier...

Abis..kembali ke acara makluk tuhan paling seksi..dah tau?

Dapat gak aku hadiah, bahagian kanak-kanak 13-18 tahun:-P

Abis, aku trus balik ipoh dan upload pics yang tak sensor ke fotopages aku.. jadi sila-silakan lah kekawan tuk setailnya ics di fotopages...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com