Wednesday, January 23, 2008

cloverfield v/s gabriel


22.01.08- Sempat la berjoging kat padang Ipoh, tengah-tengah bandar Ipoh, jalannya pun jem ngan kereta mak bapak tunggu anak2 mereka baik rumah... dapatlah lari 2 round padang Ipoh dan 2 kali jalan kaki. Ada member ajak tengok wayang, kat Ipoh xbyk cinea, GSC di Ipoh Parade dan TGV kat Kinta City (JUSCO) plz correct me if im wrong... aku memang tringin nak tgk Cloverfield dr mula dia previu lg..tp dah dpt bed responed dr adik member aku, tukar la tengok Gabriel... cerita ala2 merosakkan akidah ni... aku pun x terkomen cerita ni, bosan giler..sema in dark (mmg la zaman kegelapan) and raining..misi nya nak hapuskan fallen angle but lastly.... kena tengok la, tu pun klu xtetido dlm cinema... star rating= 0

23.1.2008- badan dah sakit2, hari taipusam, pagi2 lagi dah dengar pukul gendang, terpaksalah aku bangun...diaorang berarak kat depan rumah..tp sebab mata mengantuk and ada lg air liur basi...trus sambung tido, berangan nak p abik pics:-P bangun dah tengahari,..ada lg member ajak lunch, aku pun join n g la Ipoh Parade layan cloverfield... nasib baik la crt ni baik skit dr crt samalam... macam tk hd cam jer kat big screen... naik pening kepaa tgk film gegar2 n lari sana sini... cuma unik jer la crt ni, akai hd cam dan tambah duitt skit buat CGI...
Bintang? ** jer..cukup la...



Ada yang dah tengok 'kala bulan mengambang' tak? ok ker? biasana khalid mamat punyer cerita xboring....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com