Tuesday, January 1, 2008

bye bye 2007

Agak lambat nak recall balik cerita 2007, banyak yang di capai sepanjang tempoh setahun ni... kat sini just nak recall beberapa perkara yang menarik dalam hidup aku untuk di kongsi bersama... dengan harapan tahun 2008 lebih baik dari tahun semasa... pemulaan yang baik dengan bertukar tempat kerja dengan post yang lebih baik... Kerja dan responsble..of corse akan bertambah lak... Thanks kepada kekadang yg hantar email dan sms... yang tak sempat jawab mintak maaf la..sema in short notice..byk menda nak buat, keja kat opis and pindah rumah:-)






Januari 2007- aku pun xingat per yang menarik, yang aku tau dapat bos baru..ni bos ke 3 selama 3 tahun keja kat seremban....






Februari 2007-Sebelum CNY sempat ke Siem Rap, musim panas... very nice place and paradise for photograper...




my malaysian friends... in memories... Mac 2007- sempat ikut kawan yang ada meeting di Hong Kong, sejuk giler..less 10C...




Ambik kesempatan untuk trus ke Macau... orang macau very nice n helpful...

April 2007-Kota Bharu, Kelantan...Kursus sebanarnya..tp dapat la aku jumpe exclassmate di sana..yang dah xjumpe lebih 9 tahun... sema dah bawa anak masa jumper aku..aku pulak xsempat nak buat anak:-P
lepas tu siap g Singapore... tuk 2nd times..sblm ni aku pg Dis 2004, ikut kawan meeting gak:-P tp aku g jalan sesorang la..best gak sesorang di tengah kota asing..macam aku kat HK & Macau dulu:-)
Mei 2007-balik kampung, Rompin, Pahang...ni pics abik di tebing sungai Rompin di waktu senja...
Jun 2007-jd single setelah 1 tahun 4 bulan..tp hidup perlu diteruskan..so ajak kekawan se opis g daki Gunung Dato' Rembau, Negeri Sembilan...


July 2007- ada course kat Alor Star, Kedah.. ni kat Souk al-bukhary... ala2 kat India camtu...


Sempat jga jumpa exclassmate and excoursemate masa kat Arau...masing2 pun dah beranak pinak:-P motivasi tambahan tur....
Abis kursus..trus cabut ke Langkawi, g dengan anak2 dara dan bakal mak dara..bawa la diorg sema g jalan2 walaupun 1st time datang ke langkawi...
Ogos 2007- Rupanya perrakan hari Kebangsaan terakhir aku di Negeri Sembilan, Setelah 4 kali berturut-turut mewakili negeri:-P next year klu ada rezki kat perak lak..
September2007-Banyak pgm opis jer..xsempat nak berjalan mana...
Oktober 2007-Balik Kampung, Raya... rupanye tahun 2007 hanya 2 kali jer balik rompin..biasa quota 3 kali..kesian mak bapak aku..anak sapa la ni... bersama anak menakan dan adik-adik yng dah beranak pinak...di Taman Negara Endau Rompin, Pahang... walaupun some people said aku jenis xsuka budak2..tp bebudak suka kat aku:-P
November 2007- Dalam kena dinorhea (cirit birit dalam bahasa mudah-tu pun rasa salah eja jer) sempat juga melawat ... di melaka, dan terus ke Muar
dan akhirnya skali lagi ke Singapore....

Disember 2007-Walaupun famili daz dibatalkan kerana seseorng xdapat pegi.. terubat jugak la dapat bawak opismate ke cameron. dah le aku satu2nya presiden club yng xbuat family dayz...

Anyway.. semua tu akan di tinggalkan, dan mulakan hidup baru di tempat baru.. 2008, here i come...

4 comments:

  1. Hi cute Panda, Askm, just to inform u that my new blog is tyro88 and no longer tyro55. Mulai dari sekarang blog yg aktif yg 88 tulah... blog lama akan ditutup sebaik baik saja proses pemindahan data selesai.. terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Huhuhu so sad... u dah pindah sooo far away...bila lah boleh berjumpa lagi, ye Panda......?

    ReplyDelete
  3. nick-tahun ni lagi bayak bah...
    beruang madu- dah setle bagi tau..nak masuk list:-)
    amazonman-panjang umur jumpe lg...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com