Thursday, September 6, 2007

bZZ week:-P

Minggu yang sangat sibuk (?)...
Seremban
3 September 2007 (Isnin)- Aku just touch-up tuk program esok... n selesaikan loan kontrak yang blambak atas meja....
Kuala Pilah
4 September 2007 (Selasa)-Kursus Asas Perniagaan, part aku bagi la ceramah tuk pengurusan perniagaan kecil, 6 jam punya modul. Naik kering gak tekak:-) yang penting lumayan.... Ada lebih kurang 35 ++ peseta disini. Progam di Desa Inn Kuala Pliah, Satu-satunya hotel yang ber* di sini. Satu malam promosi RM55/semalam...
*Orang ambik pic aku lak..Thank Mr. Azar
*Tidak pasti diorang mendengar atau tidor? Tapi respon agak baik... Tidak renti mereka bertanyakan soalan:-)

*Buat games tuk peserta...sibuk mereka mencari peseta yang memakai seluar dalam merah:-P

Pelancaran Outlet Perabot Ria, Seremban 2
6 September 2007
Oulet ke dua di Malaysia. Pusat pameran dan jualan bagi pengeluar perabot bumiputra untuk zon ini...


*Pasukan Kebudayaan untuk menyambut VIP-Timbalan SS, Negeri Sembilan

*Kak Yam Pengerusi FITEC sedang berbicara...


*Makcik-makcik yang tekun mendengar tanpa jemu:-)

*Ingat lagi tak makcik yang ala2 mak datin ni?
(Macam penah ku jumpa ya...tp di mana?)


*Asyik melihat produk


*BAru Habis makan..Kenyang perut:-P
(mamat sebelah katanya Adik aku... aku pun xpasti)

Antara produk yang menarik di pamerkan...
*Gubahan dari daun dan bunga kering

*Rotan dan buluh


*Pasu yang telah di upgrade kan....
Nak order? boleh hubungi saya...Tak jadi broker, cuma bantu mengembangkan lagi produk jualan mereka...
Nantikan Pics dari program
SHOWCASE USAHAWAN
SPA dan KESIHATAN
7-9 September 2007
@
Seremban Plaza, Seremban

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com