Tuesday, September 18, 2007

Bazar Ramadhan Kebangsaan

Semperna dengan pelancaran Bazaar Ramdhan peringkat Kebangsaan yang di rasmikan oleh YAB Menteri Besar Negeri Sembilan di Perkarangan Stadium Paroi, Seremban pada 15 September 2007 yang lalu. Aku abik kesempatan dengan kawan baru ke tempat tersebut. Punya la susah nak dapatkan parking. terpaksa la aku parking atas bukit ni... dan terpaksa menuruni lurah yang dalam lagi basah itu.... ke bazaar yang digembar-be,burkan dalam tv3 dan ERA, tu yang aku dengar la... kot2 tempat lain xtau lak aku:-P
*Stadium Paroi, Seremban

*Jalan Utama

*Ramainyer orang...tgk artis la katakan. tapi bubur lambuknya dah abis

*Pintu gerbangnyer

*Yassin n? tengah buat persmbahan

*Katanya masuk Rekod Malaysia masak bubur lambok terbayak..tp aku xsempat dapat yang free:P nasib baik tak kempunan.... tu yang hari ahad aku siap langgar kereta orang...

waktu nak balik, hujan lebat yang amat .. kena la berjengket2 dari khemah ke khemah... dah la parking jauh. Pendek kata.. Basah gak la... belinyer hanya roti john yg kurang enak bersama cucur udang alor gajah...dan air sirap buah kabung:-)
Ahad..aku langgar keta mamat askar Gemas..kesian lak kat dia, tp lebuh la aku RM250 gak dengan bayaran pampasan n lain-lain blanja:-( lari bujet aku bulan ni. Dah la abik tiket nak ronda Pulau Jawa bulan 4 tahun depan,,, kena kerja lebih keras lagi la cari duit...Yang Penting Jujur dan amanah. Pastikan Halal dan di sahkan oleh JAKIM..
Anyway...bulan puasa ni masa terasa sangat pendek. aku pun boleh online antara 2300-2400 jer. Tido 5 jam jer. Lepas sahur tak sempat nak tido lak.. Takut pendek rezki... kan xleh g jalan2 luar negara lain....
Jadi selamat bersahur... rasa nak tulis banyak lagi...ide datang mencurah-curah bila nak tido ni...tp kan xculup tido lak aku.... mamai kat opis. sok nak driv ke Kuala Klawang lak... balik lambat kot... see yaa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com