Tuesday, August 28, 2007

Selasa




Hari ini, aku telupa untuk hadiri raptai hari kebangsaan, xramai yang pegi, jadi tinggal lah aku sorang yang jaga opis. Untuk makluman staff yang ada 2 orang hakiki, 1 pinjaman dan 1 lagi sambilan (tu pun pinjam darai department lain) Melopong aku tunggu kat opis, tu pun dah masuk kul 9.30, sebab bawa bos tgk tanah untuk plan pembangunan. besar la projek ini. Projek kedua terbesar di bawah pejabat kitaorang....



Sorang staff masih lagi bercuti tanpa kebenaran....aku sampai opis tengok gelap jer. padah nampaknya... terpaksa lah tunggu petang untuk ke wisma negeri, dengan harapan orang yang g raptai akan balik opis semula.... Rupanya diorang akat balik rumah sebab xlarat...2 kali kena round bandar seremban....



Petang, sempat keluar.. tengokbangunan /lot kedai dan pegi pTG abik segala semakan, borang2 berkaitan untuk program minggu depan.... BZZ gak aku yer..



Sk raptai penuh perarakan untuk hari jumaat ni...lepas u tak tau lak nak buat program apa minggu ni... nak balik kampung ker? putrjaya atau?



susahnay nak buat pilihan..jdi anda boleh la menghantar sms ke 444 tekan-tekan tak dpat untuk mengundi dan memilih jawapan yang sesuai...



gurau jer:-P

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com