Monday, August 27, 2007

GERAK USAHAWAN & SEMINAR@PD

Program GERAK USAHAWAN peringkat Kebangsaan 2007
di PWTC, Kuala Lumpur....
maklumat lanjut boleh dapat di
Perasmian di Dewan Tun Razak 3, penuh gak dewan...
Opis aku hanya mewakilkan 2 orang jer:-)
Cuma abik kesempatan tuk jumper kawan-kawan lama?...

Pak Lah selaku VVIP sedang berucap tuk perasmian program...program ni start jumaat 24.08.2007-26.08.2007. dan telah dijalankan untuk setiap negeri...kitaorg dah buat bulan 7 yang lalu.... kat Seremban


Antara booth yang dipamerkan....

ni kawan aku, dia yag suruh isi ic ni dalam blog ni.... saja nak promosi, kawin tahun lepas...dulu dia pada aku kawin:-P



Putra Place....

Ni program hari ini (27.08.2007), di Ilham Resort, Port Dickson

Aku jadi Panel jer..tapi nampak macam tak best. Financial, biasa la xpandai mengoreng, sema fact and figure.... jer

mulanya nak update ahad lepas...tp xtau letak mana kabel kamera.. terpaksa tangguhkan, jd hr ini dikapuhkan skali la....







some pics diambil di ILham Resort PD.
Kawan kata cerita tak menarik takder orang nak baca....
aku pun tak tau kenapa nak tulis blog?
Dulu suka tulis diari, tp bila sampai 1/2 tahun mesti xtau diari tur g mana,
bila blog menular, aku pun berminat sama. bila usia camni agar sukar mencari teman tuk mendengar, tambahan pula aku jenis introvet?
jadi memang xdapat nakexpress felling... jd
mende ni la tempat aku curah isi hati... Sory kawan... kekadang mudah tersinggung dan amat pentingkan diri sendiri (some time). itu la aku....
*


1 comment:

  1. Salam,

    Ye, bukan faktor usia aje Fini rasa. Ada masanya, kita perlukan tempat utk luahkan sesuatu, x semesti pd org d sekeliling kita. Erm, tambahan pula bg org2 yg introvert. Ada kalanya, diri kita juga x fhm diri sendiri...atau kita berselindung dr realiti? (sori, ni persoalan utk myself)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com