Monday, August 20, 2007

program MPUD


*Some pic for the program:-)

Hari ini PPPK Sban Barat menadakan program Bengkel Media dengan once of wartawan Metro..

Ok gak bengkelnye... aku sebagai pemerhati, walaupun perhatian aku xmenyeluruh. Kepala masih ingatkan exam PTK esok...Nak dapat aras 4, klu x, xnaik gaji meh:-( tu la nasib penjawat awan lani... nak naik kena dapat aras 4 ataupun 80% keatas setiap paper yang merangkumi lbih 1000 mukasurat buku yang perlu dibaca. berbagai arahan, akta dan pekeliling serta urat pekeliling.... Bacth aku dah 3 orang dapat naik. Jadi malu la aku klu xdapat naik, next year persaingan makin sengit...bath aku aje ada +- 200 orang tuk bersaing, yang baru ada lebih 200 orang lagi...persaingan yang sengit meh...



Program hari ini diadakan di MPN..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com