Saturday, November 22, 2008

mygopeng resort

My creation

20.11.2008 (Khamis)- Hasil perbincangan ringkas mesyuarat semalam, kami keluar untuk melawat mygopeng resort ini. Terletak di pekan Gopeng, jika dari PLUS, boleh menggunakan exit Gopeng/Batu Gajah dan terus masuk ke pekan Gopeng, cari stesen Bas Gopeng, jalan terus, jumpa bulatan keliling (roundaboud) abik pukul 3 dan terus la selama 6 km. di situ banyak signboard untuk ke tempat ini.

Tujuan utama ke sini adalah dalam pemilihan tempat untuk menghabiskan peruntukan tahunan bagi program kursus jabatan. Biasalah, akhir-akhir tahun ini semua nak perabis peruntukan, walapun 25% dibahagi oleh pusat awal-awal lagi. Cuma unit aku yang telah terlebih guna peruntukan 40%. (Takutnye, nanti customer datang belasah sebab takder duit..)

My creation

Banyak fasiliti yang ada, tetapi berkongsep kem, amat sesuai dengan citarasa aku yang ala-la marhain. Sory buat Divas-Divas, sebab kat sini jauh terposok di kaki gunung, jalan nak masuk pun ala-2 Camel Thropy yang berturap gitew. Ada beberapa rumah penginapan berkongsep chalet dan juga khemah. Semasa kami sampai, hujan telah turun renyai-renyai tertapi lebat (bolew?) Kualiti pics tak berapa bagus. Tak sempat belajar lagi abik pics dalam hujan...

My creation

Yang aku suka sekali, ada gak pakej white water rafting, walaupun aku tak pernah buat lagi. Musim sekarang lagi best la, sebab musim hujan dan airnya memang mencabar minda dan fizikal, silap perdayungan, boleh sampai Sumatera la hanyutnya. Kualiti air Panda tak pasti, al maklumlah air dari Cameron Highland. Mesti penuh dengan baja Urea kot.

My creation

Sesiapa berminat, boleh kontek la nombor yang tertera di pics pertama tur, dan boleh ajak aku sekali. Klu taknak main water rating, boleh gak main perang-perang, jogging, masuk hutan tengok reflesia and etc-etc lagi lah.

ok, dah nak siap-siap g KL, tak petang ni, sok petang aku drive, banyak menda belum setle kat rumah and opis, nak abik bahan rujukan yang tertinggal lagi. Nak study lagi.. wah..Takutnyer Abang:-P lagi pu aku tak pasti nak pergi atau tak ke rumah tunang tak jadi aku , dia kawin. sok.. ala-ala syahdu gitew... klu berubah hati, esok maybe ke Jelebu...kuang300X

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com