Wednesday, August 6, 2008

PC fair

03.08.2008 (Sunday)- Paginya aku dibawa (ataupun panda menginding nak ikut) ke Kuala Selangor, tengok bakal tunang... dan berjumpa keluarga di sebelah sana. Ala-ala ramah bergitu bakal abang-2 Ipar. Siap buat syarat kena melabur dalam Federal Reserve Trade lagi klu nak kat adik dia:-P. Aku pun tak pasti adakah mereka serius atau bergurau. Nampak macam seriaus jer.

Bila tengok Bukit dan rumah api di Kuala Selangor tu, macam best jer, nasib baik letak kamera dalam beg. Kan tak pasal-pasal aku panjat buki melawati tur. next time la.. masa kawin nanti kot.

Petang, lepas lunch kat pavalion, aku panda terus ke KLCC untuk join kesedsakan dan berhimpit-himpit (Ala-ala mengambil kesempatan di atas kekalutan dan kegawatan pengunjung di situ) sambil-sambil menjamu mata melihat teknologi yang semakin banyak meninggalkan aku.







Kali ini aku tak beli apa-apa. Banyak bujet abis untuk apartment yang abru abik kunci. misi berikutnya nak cari tenant lak. Sekiranya ada sesiapa berminat nak cari rumah area Sunway boleh lah, aku let go sekali dengan parking berbumbung lagi... Kira sebiji apartment 3 bilik 2 bilik air dan 1 lot parking. Harga boleh nego, kira patut2 la....

3 comments:

  1. oooo... i love pc fair. actually i love all events and exhibitions. penang pc fair is this 8-10 august.

    ReplyDelete
  2. pc fair kat Miri ni nothing much.... semua boot tu pc shop kat sini conquer... benda yg sama jek, if ada company frm KL... sekejap jer laris..... tak murah mana pun, tak macam di kl....

    ReplyDelete
  3. Panda gi rumah tunang? Dah nak kawin ek? Tahniah!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com