Sunday, January 4, 2009

Selamat Tahun Baru 1430h & 2009

PC266551

Tahun 2008 telah berlalu, agak lewat juga untuk aku mengucapkan buat rakan-rakan pembaca sekalian. Bulan Disember lepas adalah bulan yang paling sibuk buat aku, selama 3 minggu berada di luar kawasan, dan apabila masuk ke opis, terus nak adakan meeting dan menyiapkan asignment PTK. AlhamduLLILLAH dapat juga aku siapkan 90% asignment aku pada waktu ini. Just take some rest sebelum malam ni untuk aku touch up dan abtractkan sebelum di emailkan pada esok hari.

Seronot rasanya nak mulakan hidup baru yang lebih ceria. Awek yang nak aku tackle akhir tahun 2008 dah hilang menyepikan diri. Ntah kenapa agaknya. SMS & call dah tak di balas dan diangkat. bZZ ngan kariernyer kot atau dah dapat yang lebih BLACK dari aku. Jadi aku kena cari yang lain lah, Ramai bertanya macam mana yang aku nak, bila usia makin meningkat (Tapi saham makin tinggi walaupun di kegawatan ekonomi ni) aku cuma cakap.. aku nak yang putih jer... bolew? jangan marah yerk... yang penting... WHiTE & Beautiful klu BLACk pun ok, tapi kena Black & Beautiful, macam iklan lak....

Sebenarnya MOJ (Pinjam kata2 Kak Pah), mana-mana pun ok..klu dah jodoh nanti aku ons jer la... perdulik aper aku. Yang penting Abang gumbira gitew... Lupakan....

Penamat tahun 2008, Syed faisal melansungkan pertunangan nye, dapatlah aku mengambil pics yang tak berapa cantik, makin tumpul lak bakat mengambil pics aku ni...kena selalu asah, nanti hilang skillnyer. Kan En. Azar hairusani kata tak lawa lak. Takleh la cari makan lepas ni. so, ni la beberapa yang tak seberapa..

My creation

Ini lak pics masa aku pergi Dungun, Terengganu last-last week. Lokasinya adalah Pantai Teluk Lipat. Sebelum ini ada aku masukan entry pasal Seberang pintasan dan teluk Gadung. Masa ini ada expo kat area tur, jadi meriahlah dengan orang...

My creation

Anyway...selamat menjalani kehidupan di masa depan dengan lebih ceria...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com