Saturday, April 5, 2008

Slim River

29.Mac.2008, aku kena ganti bos aku menghadiri program pelancaran Karnival Jualan Plaza D'MARA Slim River..aku ingat just pegi makan jer, rupanyer kena berucap lantas merasmikan program tur skali... kuang3x, dah la jumaat 28.mac2008 pun aku kena ganti bos tuk ucapan majlis pepisahan budak praktikal. Aku ni bercakap boleh lah, nak beucap, agak belia meh...cakap fakt jer, nak lawak2 xder la...

nasib baik sempat gak draf ucapan... Dapat plak atas nama aku meh.. dari pengerusi badan kebajikan...


+ dapat buah satu bucket:-P makan buah jer la minggu ni, tengah ondiet meh....

5 comments:

  1. bagusnyer dapat hadiah buah.

    Er... panda tengah diet ke?? Lor, pesal? nanti tak layak jadi panda pulak.

    ReplyDelete
  2. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Telefone VoIP, I hope you enjoy. The address is http://telefone-voip.blogspot.com. A hug.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. wah.. YB cute panda on diet eh..

    (sorry i've deleted the previous comment - typo lak)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com