Monday, February 4, 2008

GERAK USAHAWAN KINTA


31.01.2007 (Khamis) 9.00pm- Pelancaran GERAK USAHAWAN KINTA di batu Gajah, Perak... MB Perak yang rasmikan program ni, bersama turut hadir timbalan Menteri MECD.. Program ini di attachkan bersama dengan program feista Rakyat....

Aku datang pun sebab kawan jadi organizer program ni... jadi aku datang la..tuk abik hati dan abik gambor..nanti berkarat la kamera mahal tur xpakai:-P boleh la polish skill.. Sory nyer cik Roza..

Terkial2 lak aku, walaupun pakai prm yg sama masa kat LMS dulu, tp xleh pakai tuk abik waktu malam..byk pics xjd ataw org dah xjadi rupa orang.. tp aku xnak la isi byk pics..nanti panjang la cerita nyer...lagipun aku makin bZZ n penat..almost every weekend kena keje... nak abik cuti pun xsempat, kesian anak2 ikan dan bapak2 ikan dalam aquarium tr xsempat bagi makan (gurau jer)...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com