Tuesday, February 1, 2011

Cerita itu..

Sudah lebih sebulan Panda tidak menulis di blog ini, lebih banyak curahan di curahkan di Facebook, kerana lebih mudah dan boleh di capai dengan menggunakan iphone atau blackberry. Mudah kan?
Hari ini ingin juga panda menulis, bukan kerana ada trip terbaru, tetapi lebih kepada harapan, agar panda terus menulis. Jika blog ini tidak di perbaharui untuk tempoh 3 bulan, boleh anggap sahaja pada telah berada didalam koma tauun telah meninggalkan dunia ini.
Itu sahaja, buat kali ini, tidak sabar untuk memulakan perjalanan terbaru bagi tahun 2011, walaupun dengan kenkangan kewangan yang serius. Rasanya sejak beberapa bulan yang lalu dan akan datang. keadaan aliran tunai sangat-sangat teruk dan ini amat membataskan kehidupan. Peningkatan pembelanjaan ke atas bahan api sangat membebankan. Tambahan bayaran-bayaran elaun kepada phak ke tiga, ke empat serta kelima serta kenaikan cukai perkhidmatan banyak menganggu aliran tunai semasa. Harapan menjelang 2012, keadaan akan bertambah baik dan liabiliti dapat di kurangkan. Buat masa sekarang, kawalan ke atas rezab masih di teruskan kerana pelaburan besar belum mendatangkan hasil yang baik....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com