Thursday, January 7, 2010

Michael Jackson & the brides

P1039613

3 januari 2010 (Ahad) jam 3 petang, berlansungnya acara pertunjukkan fesyen pengantin dan Ballet yang di anjurkan oleh The Wedding Station dan City Ballet di Jusco Kinta City, Ipoh.

fesyen show

Pertujukan yang bertemakan Michael Jackson & the Brides dimulakan dengan perarakan replika Lady Gaga dan MJ. Pembuka Acara Lady Gaga menyanyikan lagu-lagu popularnya dan diselangi dengan peragaan baju pengantin Barat. Apabila MJ menyanyi, tiada pula pengantin keluar.

New Folder14

Peragaan juga diserikan lagi dengan persembahan pelajar City Ballet Ipoh, menggunakan tema dari theater Cat yang pernah popular 10 tahun lepas di Malaysia.

Collages5

Menurut pengacara pada petang itu, Wedding Station adalah pusat sehenti terbesar di Ipoh bagi koleksi pakaian pengantin sehinggalah pakej perkahwinan yang meliputi tatagaya, persolekan, katering, foto dan film.

Collages6

Peragaan selama 2 jam memang mengujakan walaupun Panda dan housemate panda sahaja Melayu yang berada didepan pentas untuk mengilatkan bakat mengambil gambar bagi program lansung.

P1039695

Hujung minggu ini (10-12 Januari 2010), IsyaALLAH Panda akan terbang ke Ho Chi Minh City bersama dengan dua teman. Tiket yang telah ditempah setahun yang lalu. Pada 25 Februari 2010 nanti akan ke Loas pula, Panda masih keseorangan, sesiapa yang berminat bolehlah bersama untuk ke Vientine, Loas pada 25-27 Februari 2010.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com